Scroll Top

viš. pred. mag. Tadeja Krašna

viš. pred. mag. Tadeja Krašna

E: tadeja.krasna@vs-bled.si

Katedra za ekonomijo, poslovodenje in trženje

Katedra za management

Predmeti:

  • Trženje
  • Osnove managementa
  • Trženje storitev
  • Poslovanje v hotelirstvu
  • Management v hotelirstvu

Izbrana raziskovalna dejavnost

KRAŠNA, Tadeja. Development of the concept of customer experience managment = Razvitie na koncepcijata za upravlenie na klientskoto izživjavane. Upravlenie i obrazovanie : [akademično spisanie]. 2023, kn. 2, str. 12-17. ISSN 1312-6121

KRAŠNA, Tadeja. Experiential marketing in tourism = Empiričnijat marketing v turizma. Upravlenie i obrazovanie : [akademično spisanie]. 2010, tom 6, kn. 1, str. 233-237, graf. prikazi. ISSN 1312-6121.

KRAŠNA, Tadeja. The influence of perceived value on customer loyalty in Slovenian hotel industry. Turizam. 2008, vol. 12, str. 12-15. ISSN 1450-6661.

KRAŠNA, Tadeja, LOBOREC, Vesna. Zgodba kot trženjsko orodje v turizmu. V: BREZOVEC, Aleksandra (ur.), MEKINC, Janez (ur.). Management, izobraževanje in turizem : solidarnost za socialni kapital : 3. znanstvena konferenca z mednarodno udeležbo, 20.-21. oktober 2011, Portorož : zbornik referatov = proceedings. Portorož: Turistica, Fakulteta za turistične študije, 2011. Str. 942-949. ISBN 978-961-6469-59-3.

Skip to content