Po novo marketinško znanje in poslovne kontakte na Travel Zoom
Od 19. do 20. marca 2015 bo v Zagrebu potekala že peta mednarodna konferenca kreativnega in strateškega marketinga v turizmu, Travel Zoom. V dveh dneh bo gostila več kot 20 domačih in tujih strokovnjakov iz turizma, marketinga, oglaševanja in IT-ja. Udeleženci bodo lahko prisluhnili predavanjem, predstavitvam in vročim debatam, hkrati pa izpilili svoje znanje na kar 6 praktičnih delavnicah.
Zakaj ne smete manjkati?
Strokovna konferenca takšnega formata se zgodi le enkrat letno. Nadgradite svoje teoretično znanje s praktičnimi primeri. Ne pozabite. Brez prave strategije ni učinkovitega marketinga, brez kreativnosti ni inovativnosti in brez znanja ni uspeha!
Iščete prakso ali službo v turizmu? Udeleženci konference bodo številni vplivni delavci v turizmu iz Alpe-Adria regije. Travel Zoom ponuja številne priložnosti za mreženje, spoznavanje in pridobivanje novih kontaktov.
Kaj se bo dogajalo:
Veliki oder Sheraton hotela v Zagrebu bo gostil zvezde kot so:
- · Emil Spangenberg, Wonderful Copenhagen, Danska: Strateško pripovedovanje zgodb v nenehno spreminjajočem se digitalnem okolju
- · Eric Dore, Côte d’Azur, Francija: Kako majhna destinacija doseže cel svet
- · Matthew Baker, I&I Travel Media in OutBounding.org, Velika Britanija: Ali je mehurček »vplivnega marketinga« počil?
- · Jelena Uzelac Vasić, DNA communications, Srbija: Brand identiteta turistične znamke
- · Yakov Sadchikov, Oktogo in Travel.ru, Rusija: Ruski trg – izzivi in priložnosti za turizem
- · Strastna kreativca Joška Jureškina iz agencije Leo Burnett in Igorja Mladinovića iz agencije Imago, Hrvaška
Delavnice bodo potekale na teme:
- · Kako pametno uporabiti družbene medije in sledilce spreobrniti v kupce
- · Kako napisati uspešno zgodbo
- · Koristi kulturnih turistov, trenutno najhitreje rastočega segmenta
- · Inovativni način kreiranja turističnih produktov
- · Direktni marketing v digitalnem svetu
- · Kako povečati promet in meriti uspešnost vaše spletne strani
Vroče debate pa se bodo sprožile o:
- · »Experience« marketingu – doživetju kot marketinškem orodju
- · Nacionalnih turističnih kampanjah in koga dejansko nagovarjajo
Več na http://www.travel-zoom.si/#
Prijave:
Za študente so organizatorji konference pripravili prav posebne cene. Za samo 90 EUR se lahko udeležite dvodnevnega programa, v ceno pa so všteti tudi 4 odmori za kavo in 2 kosili. Za skupino 5 ali več študentov, se obrnite nainfo@travel-zoom.si in dogovorite za dodaten popust! Število sedežev je omejeno, prijave pa so možne na http://www.travel-zoom.si/#
Več informacij na www.travel-zoom.si ali preko elektronske pošte info@travel-zoom.si.